Згідно з законом України "Про освіту" прийом дітей до загальноосвітньої школи починається з 6 років і проходить на безконкурсній основі.

Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх заміняють, надають такі документи:

  • заява на ім'я директора;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • медична картка дитини.

Документи, які необхідні для переводу з іншої школи:

  • заява батьків на ім'я директора;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • особова справа учня (учениці);
  • медична картка.

Витяг із статуту Білашівської гімназії

2.11. Зарахування здобувачів освіти до початкової школи здійснюється без проведення конкурсу відповідно до території обслуговування. Здобувачі освіти, які не проживають на території обслуговування, можуть бути зараховані до закладу освіти за наявністю вільних місць у відповідному класі.

Зарахування здобувачів освіти до закладу освіти проводиться наказом директора закладу освіти, що видається на підставі заяви, копії свідоцтва про народження дитини, за наявності медичної довідки встановленого зразка і відповідного документа про освіту (крім учнів першого класу).

До першого класу зараховуються як правило діти з 6 (шести) років. Діти, яким на початок навчального року виповнилося 7 років, повинні розпочати здобуття початкової освіти цього ж навчального року.

Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття початкової освіти з іншого віку, а тривалість здобуття ними початкової освіти може бути подовжена з доповненням освітньої програми корекційно-розвитковим складником.

2.12. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до закладу освіти відповідно до законодавства та/або міжнародних договорів України.

2.13. Переведення здобувачів освіти до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому МОН України.

2.14. У разі переходу здобувача освіти до іншого закладу освіти для здобуття базової середньої освіти батьки або особи, що їх замінюють, подають до закладу освіти заяву про перехід та письмове підтвердження або його скановану копію з іншого закладу освіти про можливість зарахування до нього відповідного здобувача освіти.

2.15. У разі вибуття здобувача освіти на постійне місце проживання за межі України батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу освіти заяву про вибуття та копію або скановану копію паспорта громадянина України для виїзду за кордон, з яким перетинає державний кордон дитина, або її проїзного документа із записом про вибуття на постійне місце проживання за межі України чи відміткою про взяття на постійний консульський облік у дипломатичному представництві або консульській установі України за кордоном (для здобувачів освіти, які не досягай повноліття).

Кiлькiсть переглядiв: 119