План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у закладі освіти

З метою створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти запроваджений комплексний підхід у сфері запобігання та протидії проявам булінгу.

Управлінський напрям включає такі заходи:

1. Перевірка приміщень, території закладу освіти з метою виявити місця, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу .

2. Організанізація належних заходів безпеки ( пост охорони, спостереження за місцями загального користування (їдальні, коридори, роздягальні, ігрові майданчики, шікільні подвір’я тощо) і технічними приміщеннями).

Просвітницький напрям включає такі заходи:

- Тренінг для вчителів « Як допомогти дитині, яка стала жертвою булінгу»

- Години спілкування:

- « Булінг у навчальному середовищі»

- «Як допомогти дитині, яка стала жертвою кібербулінгу»

- Консультації батьків:

- «Що робити, якщо ваша дитина агресор»,

- «Як батькам і школі запобігти булінгу».

- Бесіди:

- « Спілкування з однолітками. Поняття асертивності».

- « Як протистояти тиску однолітків. Сказати «НІ» і при цьому зберегти стосунки».

- « Безпека спілкування у мережі інтернет».

- Тематичні заняття «Особиста гідність. Безпека життя та громадянська позиція».

№ з\п Тема заходу Учасники заходу Термін проведення Відповідальні
1. Бесіди, години спілкування для учнів 1-9 класів
1.1 «Що таке булінг? Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в шкільному середовищі» Учні 7-9 класів Протягом року Заступник директора
1.2 «Протидія булінгу в дитячому середовищі» Учні 5-9 класів Постійно Класні керівники
1.3 «Що робити в складних життєвих ситуаціях та до кого звертатися за допомогою» Учні 5-9 класів Березень Квітень Травень Класні керівники
1.4 «Кібербулінг або агресія і Інтернеті» Учні 5-9 класів Січень Березень Травень Класні керівники
2. Тренінги, семінарські заняття для учнів 1-9 класів
2.1 «Хто може стати жертвою булінгу» Учні 7-9 класів Квітень Класні керівники
2.2 «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» Учні 5-9 класів Березень Квітень Травень Класні керівники
2.3 «Як протистояти тиску однолітків» Учні 6-9 класів Березень Класні керівники
2.4 «Шкільному булінгу НІ!Шлях до самоконтролю» Учні 1-9 класів Березень Травень Класні керівники
2.5 «Як навчити дітей безпечної поведінки у школі» Учні 1-9 класів Лютий Квітень Класні керівники
2.6 «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» Учні 6-8 класів Квітень Класні керівники
3. Круглі столи, інформаційні куточки для батьків
3.1 «Поговоримо про булінг та кібербулінг» Батьки Січень Класні керівники
3.2 «Стопи булінг» Батьки Лютий Класні керівники
3.3 «Що робити якщо твоя дитина стала жертвою булінгу» Батьки Березень Класні керівники
3.4 «Як не загубити дитину в Інтернеті» Батьки Травень Класні керівники
3.5 Поради батькам щодо зменшення ризику булінгу та кібербулінгу для своєї дитини Батьки Квітень Заступник директора, класні керівники
4.3 «Просвітницькі роботи, щодо подолання булінгу в учнівському середовищі» Педагогічний колектив Березень Квітень Педагог-організатор
4.4 «Безпечна школа. Маски булінгу» Педагогічний колектив Січень Березень Травень Педагог - організатор
5. Перегляд відеороликів з подальшим обговоренням проблеми з учасниками освітнього процесу
5.1 «З чого почати боротьбу с булінгом у школах» Батьки Січень Березень Класні керівники
5.2 «Прийми себе таким, як є» Учні 5-9класів Лютий Березень Квітень Класні керівники
5.3 «Ти можеш зіграти ключову роль у чиємусь житті» Учні 5-9 класів Лютий Травень Класні керівники
5.4 «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України…» Учні 1-9класів Лютий Квітень Травень Заступник директора , класні керівники
5.5 «Кібербулінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнання і захист дітей» Учні 5-9 класів Січень Квітень Класні керівники
Кiлькiсть переглядiв: 132