Виховна робота

Позакласна робота — різноманітна освітня і виховна робота, спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей, організована в позаурочний час педагогічним колективом школи.

Позашкільна робота – освітньо-виховна діяльність позашкільних закладів для дітей та юнацтва.

Завдання позакласної та позашкільної роботи:

·закріплення, збагачення та поглиблення знань, набутих у процесі навчання, застосування їх на практиці;

·розширення загальноосвітнього кругозору учнів, формування у них наукового світогляду, вироблення умінь і навичок самоосвіти;

·формування інтересів до різних галузей науки, техніки, мистецтва, спорту, виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей та нахилів;

·організація дозвілля школярів, культурного відпочинку та розумних розваг;

·поширення виховного впливу на учнів у різних напрямах виховання.

Всебічний розвиток людини, що є головною метою виховання, охоплює розумове, моральне, трудове, естетичне й фізичне виховання в їх нерозривному зв'язку, взаємозалежності та взаємозумовленості. Кожен з цих напрямів має свій зміст і конкретні завдання.

Завдання розумового виховання:

·Озброєння учнів знаннями основ наук.

·Формування наукового світогляду.

·Оволодіння основними розумовими операціями (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація).

·Вироблення вмінь і навичок культури розумової праці.

Завдання морального виховання:

·Формування в учнів моральних понять, поглядів і переконань.

·Виховання моральних почуттів.

·Вироблення навичок і звичок моральної поведінки.

Завдання трудового виховання:

·Психологічна підготовка особистості до праці.

·Практична підготовка до праці.

·Підготовка школярів до свідомого вибору професії.

Завдання естетичного виховання:

·Формування естетичних понять, поглядів і переконань.

·Виховання естетичних почуттів.

·Виховання потреби і здатності створювати прекрасне в житті та мистецтві.

Завдання фізичного виховання:

·Виховання здорової зміни, бажання спілкуватися про своє здоров’я, постійно займатися фізичною культурою і спортом.

·Підготовка до захисту Батьківщини, оволодіння для цього прикладними видами спорту.

·Підготовка до фізичної праці, виховання працездатності.

Від людського життя і навіть від життя цілих поколінь людей залишається на землі тільки прекрасне. У нашій школі це прекрасне йде поряд із виховним процесом, а основою цього процесу є людина як найвища цінність. Працюючи над формуванням в учнів моральних цінностей, педагогічний колектив, калсні керівники спрямовують свої зусилля на те, щоб діти виростали вихованими, дотримувались встановлених норм та правил. У школі проводяться різні виховні заходи, які вчать учнів розуміти особисті, родинні, громадські, національні цінності, виробляють у дитини активну моральну життєву позицію.

Педколектив зацікавлений у тому, щоб дітям у школі було цікаво і щоб заходи проводились змістовно. Свою роботу педколектив школи направляє на такі напрями:

1. Ціннісне ставлення до себе;

2. Ціннісне ставлення до себе;

3. Ціннісне ставлення до праці;

4. Ціннісне ставлення до природи;

5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;

6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Виховання, як складова освіти, постійно вимагає змін форм та методів.

Саме над такою тенденцією працює педколектив нашої школи, щоб з кожної дитини виросла особистість, а це найцінніше і найпрекрасніше для держави і суспільства.

Виховна робота в школі є частиною навчально-виховного процесу. І саме вихованню приділяється велика увага.

Особливе значення для продуктивної організації виховної роботи має методично правильно складений план – план виховної роботи.

Мета виховної роботи школи – побачити й розвинути в кожному учневі людину: порядну, добру, небайдужу до навколишнього світу.

Кiлькiсть переглядiв: 175